I Brownlee běhal do vrchu...

08.08.2010 20:25

Místem konání Mistrovství České republiky v běhu o vrchu bylo pro letošní rok ozdravné městečko Janské Lázně. Když jsem se dozvěděla, že se závody konají tak blízko, byl pro mě program první srpnové neděle vyřešený. Po nabitých víkendech plných triatlonových klání jsem se těšila na přátelskou atmosféru mezi vrchaři.

Kdyby po celou dobu závodu nepršelo, nedalo by se snad nic vytknout. Trasa měřící 8600m s celkovým převýšením 650m začínala přímo na janské kolonádě a pokračovala stále po asfaltu až k horní stanici lanovky, kde byl i cíl. Aby nikdo po doběhu nenastydnul, byly jednotlivé svršky už předem odvezeny do prostoru cíle, kde se mohl každý ihned převléknout do suchého. Po předložení startovního čísla se o dopravu zpět postarala lanovka.

Já jsem se na závod nijak zvlášť nepřipravovala, považovala jsem ho za dobrý trénink. Protože jsem v Janských Lázních ještě nikdy neběžela, nevěděla jsem, co od toho očekávat. Začala jsem rozumným tempem, což se mi nakonec vyplatilo. Poslední kilometr stoupání byl velmi prudký, ale juniorský titul už jsem si vzít nenechala.

Zpět

Diskusní téma: I Brownlee běhal do vrchu...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.