Závod za odměnu

06.11.2012 08:53

Sice jsem po závodě na Zélandu odstartovala posezónní volno, ale kondice z tréninku se tak rychle nevytratí. A navíc jsem nechtěla skončit závodem, který se mi nepovedl. Tudíž jsem si po dlouhé době nejprve nenechala ujít tradiční běh – „Janovskou 11“. Počasí bylo báječné. Čerstvě napadaný sníh, teplota kolem 5˚C. Prostě to, co mi sedí. Sice jsem nelámala rekordy, ale závod jsem si užila. Hlavně bylo stále s kým běžet. Já jsem sváděla souboj s mým profesorem z univerzity, který mě v závěrečném nástupu udolal. Konečné skóre dopadlo 1:1 – když moje mamka zvítězila na trati 6km před Klárou Pochobradskou-Kůprovou a já jsem prohrála v souboji právě s panem Kůprem.

https://www.behej.com/clanek/9308-pavlista-a-kurikova-se-v-janove-stali-mistry-republiky-v-horskem-behu

To však stále ještě nebylo všechno, protože další víkend jsem se vydala za dalším dobrodružstvím. Tentokrát již po třetí jsem dostala tu možnost vyrazit na akci pořádanou moderním pětibojem, konkrétně na MS v biathle.  Mistrovství se konalo stejně jako před dvěma lety ve velmi lukrativní destinaci – v Dubaji. Naše výprava byla letos početná. Samozřejmě nemohl chybět rodilý chropiňák Lukáš Purkar. Tak jako já, byli pozváni i moji triatlonoví kolegové – Martin Debnár, Lukáš Kočař a Jirka Kalus.  A hlavně jsem měla tu čest poznat skvělé kluky – Svoboďáky. Ironman Tomáš pasovaný do role závodníka a držitel ZLATÉ OLYMPIJSKÉ medaile z Londýna David, který byl vedoucím výpravy. David nás odkoučoval na jedničku. Ještě teď nevěřím tomu, že o nás pečoval olympijský vítěz. Výsledkem bylo kompletní ovládnutí kategorie juniorů, bronz v kategorii seniorů a zlatá mezi seniorkami.  Česká výprava skončila v celkovém hodnocení států na třetím místě.

Video ze závodu: https://www.youtube.com/watch?v=zO7MQVoq_ho&list=PLAbTlsfYFVSsTMvN1d1KUXRxTjf3u0cAa&index=2&feature=plpp_video

Z Dubaje jsem se vrátila naprosto nadšená. Tenhle výlet mi znovu dodal sebevědomí a sílu do toho jít dál za svým snem. Teď mám před sebou ještě necelých 14dní volna a pak se na novo pustím do trénování v novém RTC.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.