Letos opět jako loni

25.05.2013 22:12

Foto: Společně do cíle jako vítězové K23, L. Adámek

Pro mě první závod českého poháru, zároveň i MČR ve sprint triatlonu se odehrál v Brně. Tam, kde to všechno loni skončilo, tak to pro mě letos začalo. Startovní pole bylo naštěstí početnější...

Do závodu (sice spíš z povinnosti) nastoupilo i duo našich nejlepších triatletek Radka s Vendy. Pro mě to znamenalo obrovskou motivaci. Na závod jsem se moc těšila. Počasí opět ideální, nepřehřívala jsem se :-). Jen plavecká část v neoprenech, to moc nemusím :-( .

Mockrát děkuji všem, co do mně vkládali naděje, že konečně proženu naše nejlepší. Snad jsem Vás svým opět 3. místem nezklamala. V plavání to nevyšlo, na kole k spolupráci nedošlo, ale běh jsem si užila ve svém rytmu.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.