Návrat plavecké formy aneb když jsem doplavala dvě místa za Mickou :-)

31.07.2013 16:05

Plavání byla první disciplína, ke které jsem se mohla po mém zranění pozvolna vrátit. Sice jsem v počátku byla odkázána pouze na „rubačku“ rukama, ale cit pro vodu jsem stále trénovala. Horké letní dny ohřály přehradu u nás v Jablonci na necelých 24°C. V sobotu 27.7.  jsem slíbila svou pomoc při organizaci tradičních závodů Plavání přes jabloneckou přehradu, které jsou v posledních letech součástí českého poháru v dálkovém plavání. Když už jsem byla na místě a voda byla krásně teplá, nemohla jsem si šanci kvalitně si zatrénovat nechat ujít.

Podle aktuální „formy“ jsem zvolila nejkratší pohárovou trať - 3 kilometry. Na hromadný start jsem se postavila společně i s Honzou Mickou a jeho tréninkovým kolegou Romanem Dmytrijevem. Po výstřelu se pole rychle roztrhalo. Těšila jsem se, že si natrénuji rychlé tempo v nohách, některé ze soupeřek. Nakonec tomu tak nebylo. Prvních 800 metrů jsem jela v háku a pak už jsem plaval jen sama za sebe. Plavalo se mi dobře, hlídala jsem si své tempo. Můj výkon stačil na celkové 4.místo, v ženách jsem brala prvenství.

Kopie - Vysledky_20130727_Jablonec.xlsx (27212)

Stupně vítězů

S trenérem

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.