Sezóna zakončená velkým finálem

15.09.2013 21:24

 

 

 

 

 

 

Další velkou zkušenost mám za sebou, která mi ukázala, kolik práce mám ještě pře sebou. Letošní finále Série Mistroství světa se konalo z velké části na olympijských tratích v Londýně. Z plaváním jsem byla zklamaná a ze všech tří disciplín dopadlo nejhůře. Plavalo se v neoprenech :-( . Dala jsem do toho všechno, co jsem mohla a přesto jsem vylézala až na 27. místě, což znamenalo 3. balík na kole. Cyklistika nebyla náročná a hodnotila bych ji pro mě jako nejvydařenější. Celkem 8 rovinatých okruhů, během kterých se nám rychle podařilo sjet skupinu před námi. První balík byl však početný a ztráta na něj se navýšila. Přestože mi cyklistika moc sil nevzala, běh neměl šťávu, na kterou jsem zvyklá. Zkrátka 2 měsíce výpadku, kdy zbytek holek makal, se projevil. Se svým 26. místem spokojená nejsem, ale nechci to brát negativně. Zranění ke sportu neodmyslitelně patří. Špatná sezóna je za mnou a na tu dobrou se těším ;-) Sportu zdar a triatlonu hlavně!

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.