Z Rektorského dne do Litomyšle

14.05.2013 12:09

Život je zkrátka sinusoida, kdy čas klidu a pohody vystřídá období, ve kterém se sejde všechno najednou. Člověk bohužel nemůže být na dvou místech současně. Typickou ukázkou byl druhý květnový týden. Po dlouhodobých přípravách se naše manažerská skupinka dočkala akce, kterou jsme měli ve vlastní režii. Úterý byla na celé TUL zrušena výuka a my jsme měli za úkol zorganizovat program Rektorského dne. V době, kdy jsem hlídala průběh volejbalového turnaje dvojic, bylo zahájeno soustředění K23. Díky ochotě mých spolužáků jsem utekla dřív a vyrazila směr Litomyšl. Bylo mi líto, že si s ostatními neužiju následnou afterpárty, ale chtěla jsem ještě stihnout večerní plavecký trénink.

Svátek Dne vítězství tradičně patřil časovce do vrchu na Andrlův chlum, které jsme se zúčastnili. Měla jsem radost, že jsem svůj loňský čas vylepšila o jedenáct vteřin a obhájila prvenství. Navíc jsme měli to štěstí, že se s námi vyfotil olympijský vítěz Jarda Kulhavý, který kolem projížděl na trénink.

Dva dny jsme měli možnost spolupracovat s atletickým trenérem Mírou Semerádem. Měla jsem dobrý pocit z jeho tréninků, protože se podobaly tomu, co dělám doma. Jelikož pan Semerád trénoval a trénuje atlety, se kterými se dobře znám, bylo super se od něj dozvědět něco nového.

V pátek jsme byli konečně kompletní, když dorazili Péťa Šlajs s Řenčíkem a nepostradatelný fyzioterapeut Petr Souky Soukup.

Soustředění hodnotím více než kladně. Zvládli jsme si zazávodit, naučit se do školy a hlavně kvalitně odtrénovat a užít si to, že jsme byli chvíli pohromadě.

Výsledky: ctc.wz.cz/andrlak13/vysledky13-celk.pdf

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.