Co víc bych si mohla přát?

07.04.2012 21:06

Překrásných 12 dní strávených s báječnou partou lidí na Malorce uteklo více než rychle. Navzdory tomu, že náš velitel Luboš Bílek musel předčasně odletět domů, zvládli jsme zodpovědně odtrénovat zbytek plánu na více než 100%. Výsledkem bylo 760 najetých kilometrů, 43km v bazénu a 91km běhu - šetřila jsem bolavou patu. Velkou radost mi udělalo nové kolo. Sice jsem se na něm párkrát svezla doma na ergáči, ale venku bylo poprvé teprve až ve Španělsku. A tak jsem se trochu bála, jak mi bude sedět. Elektronické řazení funguje bez problému a na nových Zippech jsem při špurtech stíhala i kluky, takže moje obavy byly zbytečné.

Malorka se stala minulostí a už jsem se těšila na další výzvu – tentokrát MČR v aquatlonu, které se konalo v Liberci. Pořadatelé nenechali nic náhodě a tak se mistrovská soutěž konala ve velkém stylu. Bazén byl pro veřejnost zcela uzavřen. Plavalo se odděleně každý ve své dráze. Běžecká část se pak přesunula do historického centra, kde se startovalo přímo pod honosnou libereckou radnicí. A to ještě nebylo všechno. Ti, kteří neměli takové štěstí umístit se na stupních vítězů, měli ještě možnost vyhrát cenu v tombole.

Jak bych zhodnotila vlastní výkon? To snad ani nemůžu, protože to můj výkon nebyl. Ať se zamyslím nad závodem v Budějovicích, Praze nebo Liberci, vždy si vzpomenu na sehranou čtveřici neposedů, kteří mě při každém závodě hnali dopředu. Barunko, Káťo, Vojto, Viléme – moc vám děkuju, vaše fandění je pokaždé nepřeslechnutelné :-D. Co víc bych si mohla ještě přát. Snad jen to, abychom se všichni sešli i u posledního závodu, který se bude konat u nás v Jablonci. Těším se úplně na každého závodníka, který přijede. Tak koukejte všichni dorazit, abych si měla zase s kým popovídat. Není důležité zvítězit, ale užít si to!

Krátká reportáž ze zpráv:www.ceskatelevize.cz/ct4/ostatni/170621-pro-republikovy-titul-v-aquatlonu-si-dobehli-novak-a-kurikova/


Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.