Čtvrtý ročník MVV

13.08.2012 14:47

Další prázdninový závod, který jsem v rámci tréninku absolvovala, byla cyklistická časovka v Železném Brodě. I letos se potvrdilo to, že mi zpočátku mírně zvlněná a ke konci poctivě vrchařská trať dlouhá 8,4km sedí. Mým hlavním cílem bylo pokořit čas z loňska, který měl hodnotu 17:19. Už jen díky novému kolu a na Zippech se mi jelo podstatně lépe.  To se projevilo i na čase. Svůj osobák jsem vylepšila téměř o minutu a posunula ho na hodnotu 16:26. Celková atmosféra memoriálového závodu byla opět perfektní. Všichni se navzájem povzbuzovali a to mě hnalo kupředu. Výživné poslední 2 kilometry s cílem ve vesnici Bozkov byly sice nejnáročnější, ale přitom i nejkrásnější. Pro všech 100 účastníků byla po závodě přichystána odměna ve formě poctivého guláše.

www.sportchallenge.cz/extra12/mvv/vysledky.php

Takové zlepšení jsem snad ani nečekala. Cyklistické vybavení, které mám momentálně k dispozici, mě posunulo o kus dál. Lehčí materiál, špičková technologie, komfortní provedení snoubené v jednu sportovní eleganci. Jezdit na takovém stroji člověku prostě dodává sebedůvěru, se kterou přichází i výsledky. Nerada budu svou kobylku opouštět, ale už teď se těším, jak bude vypadat nový model na sezónu 2013. Pokud se chystáte pořídit si nového mazlíka, neváhejte a obraťte se na mě. Budu ráda, když model Teammachine SLR01 Ultegra DI2 udělá radost i někomu dalšímu a proto jej po sezóně nabízím k prodeji. 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.