Dva sportem nabité víkendy

08.02.2011 21:32

      29.1. se konal „Jablonecký zimní triatlon“. Moc se mi nechtělo, ale krásné počasí a domácí prostředí, to rozhodlo.  Jela jsem si projet cyklistickou část a vrátila se jako sněhová koule. Že bych si to ještě rozmyslela... Závod jsem odstartovala s tím - hlavně se nezranit. Běh pohoda, s kolem jsem se prala a lyže už utekly rychle. Nakonec se závod vydařil. Skončila jsem na 2.místě a spokojeně odcházela domů s pěknými cenami od firmy ELEVEN.

      5.2. probíhal aquatlon v Praze. Taťka i mamka se nakonec taky rozhodli závodit. Na start se postavil rodinný tým Kuříci. Nejprve 400 m plavání na bazéně v Podolí. Doplavala jsem druhá v čase 5:12, se kterým jsem moc spokojená nebyla. Ale minimální ztráta 3 vteřin na čelo závodu byla slušná, zřejmě na Podolí se rychlé časy neplavou. Běh se konal na atletickém stadionu Děkanka. Všech 58 závodníků se postavilo na start pěti kilometrů, kde se vybíhalo Gundersenovou metodou dle plaveckých časů. Člověk kolem sebe pořád někoho měl. Mně se běželo celkem dobře, na pohodu, čas 18:46 min. Musím smeknout před organizátory, kteří dokázali připravit pěkný závod. Já jsem skončila na 1.místě, mamka byla rovněž první ve své kategorii a taťka taky zabojoval. Celkově v rodinných týmech jsme vybojovali 4.místo. Domů jsme se vraceli s příjemnou finanční odměnou.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.