Bronzová medaile z ME v duatlonu

03.05.2010 15:01

Na ME v duatlonu do Francie jsem odjížděla naprosto bez konkrétních ambicí. Nechtěla jsem si dávat zbytečně vysoké cíle, abych pak nebyla zklamaná. Ještě teď tomu nemůžu uvěřit, ale doběhla jsem si pro BRONZ mezi juniorkami na mistrovství Evropy!  

25 minut před uzavřením depa jsem si šla uložit své kolo. Rozhodčí mě nechtěli pustit dovnitř, protože jsem měla na pedálech klipsny. Údajně to bylo nebezpečné. Nezbývalo nic jiného než sednout na kolo a zajet na hotel pro pedály s tretrami (ještě, že jsem si je vzala vůbec s sebou). Neměla jsem kartu od pokoje, tak jsem sehnala uklízečku, která mi naštěstí otevřela. A rychle do depa. 5 minut před uzavřením jsem vlítla dovnitř a rychle si snažila upevnit tretry pomocí gumiček do stabilní polohy a připravit vše tak, jak má být. Stihla jsem to! Počasí nám moc nepřálo. Při závodě dokonce i poprchávalo a bylo chladno, ale dalo by se říct typické jablonecké podmínky, což mi vyhovovalo. Druhý běh jsem napálila a snažila jsem se jen o to, aby mě nikdo nedoběhl. Vyšlo to!!!

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.