ITU Triathlon Sprint European Cup Cremona

13.06.2011 21:07

Pro svůj první triatlonový start v této sezóně jsem si vybrala závod v italské Cremoně, kde se konal Evropský pohár na tratích sprint triatlonu.

Plavání se odehrávalo v přístavním kanálu. Voda měla příjemných 22 stupňů a proto se plavalo bez neoprenu. Při rozplavání, před startem, mě opět zlobil nos a tak jsem posledních 15 minut do výstřelu strávila s houbičkou v nose a pytlíkem ledu na čele, kterými mě vybavili zdravotníci. Ani jsem nestihla být nervózní,  pouze jsem se modlila, aby se neopakoval scénář z Lomme. Úvodních 300m bylo bez problému. Konečně jsem se dokázala udržet v kontaktu s čelem. Z bitky u první bojky jsem se však nezvládla vymanit a svou výhodnou pozici jsem ztratila.

Cyklistiku tvořil 5km dlouhý nájezd a 4 technické okruhy v centru města. Já jsem se pohybovala bohužel až ve třetí skupince, do které se ze zadu přiřítila loňská juniorská vítězka z Budapešti Australanka Gentle. Když jsem viděla, že se ani mistryni světa nemusí vždy povést dobře vyplavat, dostala jsem nový impuls. Nic se nemá vzdávat, i když bylo jasné, že dvě silné skupiny jedoucí před námi na nás čekat nebudou. Ke konci třetího okruhu se první s druhým balíkem, ve kterém byla i Vendula (Frintová) sjely a jejich síla o to víc stoupla. Náš šestičlenný balík se rozrostl pouze o 2 závodnice, které z předních skupin odpadly.

Do běhu už jsem vyrážela zhruba s dvouminutovou ztrátou na nejlepší. Ani Gentle, která předvedla suveréně nejrychlejší běh, už se nedokázala dotáhnout na lepší než 12. místo. Vyhrála Australanka Densham , Vendula skončila na 4. místě.

Celková atmosféra Evropského poháru se mi moc líbila a už teď se těším na příští ročník. Jenom mě mrzelo, že z původních 60 přihlášených závodnic se nás na start nakonec postavilo jen 28. Moje 22. místo ve výsledkové listině vypadá doslova trapně, ale i tak jsem se svým prvním závodem spokojená. Sezóna je na samém začátku a já věřím, že forma se teprve dostaví v ten správný čas.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.