Obout tretry mimo dráhu

30.11.2011 12:03

 

Nejprve pár slov k letošní nabité sezóně, kterou bych zhodnotila jako zlomovou. Povedlo se mi zvítězit jak v celkovém pořadí ČP v aquatlonu tak i olympijském triatlonu. Díky týmu Cessonnais jsem mohla startovat na závodech francouzské triatlonové a duatlonové ligy, kde jsem měla tu čest stát po boku s těmi nejlepšími světovými triatlonistkami. Milým překvapením pro mě bylo, když jsem se dostala na stratovku jednoho ze závodů série Dextro Energy v Lausanne. Nechyběla jsem na MS do 23let v Číně a na ME v Izraeli. Procestovala jsem spoustu zajímavých míst a posbírala nové zkušenosti. Měla jsem to štěstí obklopit se těmi správnými lidmi a navázat důležité kontakty.

Krásných 14 dní mezisezóního volna, kdy jsem se snažila dotankovat potřebnou sílu a chuť do nového RTC, uteklo velmi rychle. Nový cyklus jsem zahájila poněkud netradičně - závodem. Krosy mám moc ráda. Když jsem se dozvěděla, že se na sváteční den 17. listopadu koná akademické mistrovství ČR v přespolním běhu, nebála jsem se po dnech „nic nedělání“ zúčastnit. Zmrzlá trať v Oboře Hvězda nejlépe seděla Ivušce Sekyrové, která závod na 4350m vyhrála. Přestože jsem se ještě 500m před cílem pohybovala na prvním místě, v dlouhé cílové rovince mě ještě předběhla Radka Churáňová. Obě tyto závodnice už nejsou studentkami VŠ, proto jsem měla z celkového třetího místa a akademického titulu velkou radost.

V den mých dvacátých narozenin mi zavolal atletický manažer Simon. Napadlo mě: „Ten je hodnej, že si vzpomněl, že mám narozeniny a volá mi, aby mi popřál.“ Opak byl pravdou. Simon byl zoufalý, že Lucka Sekanová má horečku a nemůže s ním následující den odjet na kros do Belgie. Přestože jsem před sebou měla naplánovanou skvělou oslavu narozenin a pohodový adventní víkend, nechala jsem se ukecat. Krosy jsou fajn, v Belgii jsem ještě nebyla, startovné na ruku a prize money do 20. místa. Páteční sushi oslava se i tak moc povedla. Téměř celou sobotní cestu do Belgie jsem pak prospala. Závod se také vydařil. Jednalo se o poctivou krosovou trať dlouhou 6250m -  spousta zatáček, bahno, drny, bahno, písek a kluzké bahno. Doběhla jsem v polovině startovního pole na 16. místě. Příprava na novou sezonu tak začína na plné obrátky.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.