Kempování na Lipně

22.08.2012 13:37

Předpověď hlásila tropické teploty, nebe bez mráčku a večerní oblohu plnou hvězd – prostě ideální podmínky pro kempování. Dějištěm dalšího závodu ČP v triatlonu byl lipenský areál Marina. Sice místo, které je od Jablonce pekelně daleko, ale také místo, kde je krásná příroda.

Na závod jsem se těšila už jen proto, že jsem na Lipně ještě nikdy nebyla. Přijde mi až neskutečné, že sezóna se chýlí ke konci a já jsem zatím stihla odjet jen 2 triatlony na olympijských tratích. Na Lipně byly připraveny opět poloviční tratě, protože se tu konalo Mistrovství republiky ve sprintu.

Sobotní předzávodní den byl nabitý už od rána. Po brzké snídani jsme se vydali směrem na jih.  První polovinu jízdy jsem odřídila já a zbytek cesty, která už vedla jihočeskou krajinou, jsem přenechala zkušenějšímu řidiči. Oběd už jsme si užívali v kempu. Stany byly postaveny za 5 minut a mohli jsme vyrazit k vodě. Večer proběhl živý koncert kapely, která mě sice zaujala natolik, že si ani nepamatuji její název, ale byla to fajn kulisa. V neděli nebylo potřeba žádného brzkého vstávání, vždyť jsme kempovali téměř v samotném centru dění. Rozcvička, snídaně, příprava kol a hurá na start. Startovalo se ve dvou vlnách. Nejprve muži a hned 3 minuty po nich ženy společně s juniory a dorostenci. Plavalo se mi výborně, ale na Radku jsem opět neměla. Radčina taktika jet všechno prostě na max byla drtivá a svůj náskok hravě navyšovala jak na kole tak i v běhu.  Jednoduchá cyklistika mě moc nevyčerpala, přesto jsem svou běžeckou sílu nepředvedla. Z depa jsem vyběhla jako srnka, abych nahnala strach ostatním soupeřkám, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Na titul si budu muset prostě ještě počkat. Stejně jako loni jsem se i letos radovala ze stříbrné placky. Prvenství patřilo suveréní Radce Vodičkové a bronz vybojovala letos ještě juniorka Aneta Grabmüllerová.


www.czechtriseries.cz/Results/RaceByTrack?raceId=200&trackId=263&gender=F

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.