Konečně jsem se dostala pod deset a rovnou dvakrát

04.03.2011 20:50

Po více jak roční odstávce od plaveckých závodů, jsem se rozhodla zaplavat si v soutěži týmů. První kolo MČR v družstev se konalo v Mělníce. Díky triatlonu je mi toto město velmi blízké, ale v bazéně jsem tu byla poprvé.

Mým hlavním cílem byly tratě na 400 a 800 metrů kraul, ale nejednalo se o soutěž jednotlivců a tak musel jet každý povinně 4 discipliny a k tomu ještě dvě štafety. V podstatě jsem se nestihla nudit. Zkráceně vypadal celý den asi takhle: rozplavání, 200m prsa, 400m kraul, štafeta 4x100m polohovka (jela jsem kraula), vyplavání, rozplavání, 100m prsa, 800m kraul, 4x 100m kraul (jela jsem 3.úsek). Sice zaplavané časy v prsařských disciplínách už nebyly jako kdysi, ale zlepšení na kraulu se konečně projevilo. Na obou dvou kraulařských tratí jsem měla tu čest jet na dráze vedle Simony Baumrtové (bronzová na ME ve znaku), což mě velmi motivovalo. Ale nejvíce mě dopředu hnalo fandění týmových kolegů a trenéra. Výsledkem byly dva osobáčky nejprve na čtyřstovku 4:56,64 a na konci dne i na osmistovku 9:59,10, kterou jsem se nebála rozjet stejně rychle jako poloviční trať.

Týden na to se konalo Mistrovství ČR v atletice. Výběr disciplíny byl už předem daný. Musela jsem nastoupit na sobotní trojku, protože v neděli ráno už byl naplánovaný odjezd na moje první vysokohorské soustředění do Melaga. Velmi mě překvapilo početné pole soupeřek. Celkově se na start postavilo osmnáct atletek. Hned od začátku se tempa ujala favoritka závodu Lucka Sekanová, která zvítězila stylem start-cíl. Značnou část závodu  se na druhém místě držela Květa Pecková, kterou však Lucčino rychlé tempo natolik vysílilo, že v posledních metrech jen těsně uhájila třetí místo. Taktikou vystupňovaného běhu se na druhou pozici probojovala Preibischová. Já jsem se snažila do závodu dát vše co bylo v mých silách. Výsledkem byl nový osobní rekord 9:58,6 a celkové šesté místo.

 

 

Zpět

Diskusní téma: Konečně jsem se dostala pod deset a rovnou dvakrát

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.