Konečně jsem si zazávodila i doma

02.08.2012 12:53

Letos už čtvrtý závod ČP v triatlonu se přesunul do Tábora. Po náročných startech venku jsem se těšila na pohodovou atmosféru, která na pohárech obvykle převládá. Že je v Čechách krásně, ví i samotný lýdr světové Dextro série Alexander Bryukhankov, který se zde připravoval na svůj olympijský start a přijel se podívat do Tábora.

Dopoledne byl na programu Evropský pohár juniorů a odpoledne už patřilo českému poháru. Mile mě překvapil počet dvaceti pěti žen na startu, mezi kterými nechyběla ani olympionička Ráďa Vodičková, která si přijela otestovat formu. Na plavání Radce opět nikdo nestačil. Cyklistiku značně ovlivnil silný liják, díky kterému se silnice v jednu chvíli proměnila spíše v řeku. Přiznávám se, že jsem se na mokré vozovce necítila moc bezpečně a tak jsem v zatáčkách jela jako “ poprděná“. Škoda, že jsem neprodala svou cyklistickou formu po absolvovaném soustředění s jabloneckými cyklisty. Následný běh na 5km mi rychle utekl a měla jsem z něho dobrý pocit.

Závodem v Táboře jsem odstartovala svou přípravu na ME K23, které mě čeká první víkend v září.  Momentálně pilně trénuji ve Sportovním centru Nymburk, kde strávím týden zaměřený na běh a plavání. Poté se opět vracím domů do Jablonce a těším se na další závod, kterým bude MČR ve sprintu na Lipně.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.