Konečně jsem vyplavala v prvním balíku

25.07.2010 16:30

 

Další díl Českého poháru a zároveň i seriálu MČR v triatlonu hostilo historické jádro města Mělník. Poprvé v letošní sezóně byl start juniorek společný se startem žen a já jsem se konečně mohla utkat v přímém souboji s dospělými.

V plavání jsem zvolila jasnou taktiku – udržet se co nejdéle s čelem a zbavit se tak pověsti „špatné“ plavkyně. Nasazené tempo jsem vydržela až do konce. Z vody jsem vylézala v těsném kontaktu s nejlepšími a na kole jsem se konečně mohla těšit z pozice v prvním balíku čítajícím 7 závodnic. Zhruba s dvacetivteřinovým náskokem nám dokázala uplavat pouze bývalá reprezentantka v plavání Tamara Stonová, která od loňského roku přesedlala právě na triatlon.

Cyklistická část byla nejvíce ovlivněna deštivým počasím. Kluzká silnice pokrytá kalužemi vody společně s hrbolatými sjezdy byla příčinou mnoha pádů. Právě jeden z těchto pádů byl osudný i pro mě. Na kluzkém přechodu spadla jedna ze soupeřek jedoucích přede mnou a následné přibrzdění znamenalo ztrátu kontaktu s ostatními. Trápit se sama ve větrném počasí nemělo téměř cenu a tudíž jsem byla ze zadu dojeta druhým balíkem holek, ve kterém jsem odjela zbytek cyklistiky.

Do depa přijela jako první Tamara, která v obdivuhodné sólo cyklistice navýšila svůj náskok na první skupinu na padesát vteřin, a dalších padesát vteřin za nimi jsem dorazila já pohromadě s třemi soupeřkami. Nezbývalo mi nic jiného než-li se opět vydat na stíhací běžecký závod. Během 3 okruhů kopcovité pětikilometrové běžecké trati v centru města jsem se stihla propracovat na konečné třetí místo hned za svou týmovou kolegyni Jitku Šimákovou. Stonová vysílená plaveckou a cyklistickou částí si svoje prvenství už vzít nenechala.

Zpět

Diskusní téma: Konečně jsem vyplavala v prvním balíku

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.