Láska? Ano, našla jsem si nového krasavce

28.02.2012 13:28

V pátek jsem vyrazila do Kosmonos, kde má sídlo můj nový sponzor pro rok 2012 – firma SpeedWeaponry, která zastřešuje distribuci a dovoz značek BMC, Zipp, Compex, PowerBreathe a CycleOps pro Českou republiku a Slovensko.

Švýcarská silniční kola BMC snad ani není třeba představovat, vždyť na jednom z nich vyhrál Cadel Evans letošní Tour de France. Můj nový krasavec se jmenuje Teammachine SLR01 Ultegra DI2. Tento stroj se s předešlým kolem nedá snad ani srovnávat. Dokonalá geometrie rámu, elektronické řazení fungující s přesností švýcarských hodinek a celková hmotnost 6,8kg. Po zkušební ergáčové jízdě můžu vše jen potvrdit.  Přehazuje se nikoli tlakem, ale lehoučkým dotykem – jemným ťuknutím.

Nechci zapomenout na další produkty společnosti speedweaponry, kterými jsem vybavená. Rezervy v dýchání mi bude zlepšovat přístroj PowerBreath PLUS, který posiluje celý dýchací aparát. Funguje na principu rezistenčního tréninku - tedy dýchání proti odporu. Nejen v oblasti regenerace mi začal pomáhat elektrostimulátor Compex Energy. Už po prvním vyzkoušení na bolavé patě jsem cítila příjemnou změnu k lepšímu. V polovině března by ještě měla dorazit galusková kola ZIPP 404. O nich až v dalším článku.

 

.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.