Mistrovský Mělník

27.07.2011 12:06

 Když už jsem konečně dorostla do dospělácké kategorie, tak se Mistrovství ČR ve sprint-triatlonu, které se tradičně konávalo v Jablonci nad Nisou, přesunulo mezi mělnické vinice. Po nádherném týdnu volna stráveném v Turecku jsem šla do závodu odpočatá, ale bez tréninku. Tréninkové manko se projevilo ve všech třech disciplínách. Z vody jsem vylézala až na 6.místě. Na kole jsem jela ve skupince s dalšími čtyřmi soupeřkami. Snažily jsme se zredukovat náskok dvojice Šimáková - Potůčková. To se nám však nepovedlo. Závěrečný kopcovitý běh patřil mezi mé silné stránky. Nicméně letos to z mé strany nebylo úplně ono. Chtěla jsem vyhrát, ale Eva Potůčková byla tentokrát lepší. I tak jsem z Mělníka odjížděla spokojená.

ME do 23 let je přesunuto až na 28.října. Sezóna se pořádně protáhne a doufám, že forma se dostaví až v tu pravou chvíli.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.