Na skok do haly

31.01.2012 13:45

Posilvestrovské soustředění na Srní opět nemělo chybu. Od pondělí do neděle jsme neznali nic jiného než trénink, jídlo a spánek. Pod vedením nového koordinátora pro kategorii do 23 let byla veškerá zátěž zaměřená především na všeobecnou vytrvalost.


Po návratu ze Srní jsem se hned v pondělí vypravila do Prahy, kde se konalo akademické mistrovství ČR v atletice. Nohy mě z běžek docela bolely, takže rozhodování mezi patnáckou a půlkou moc dlouho netrvalo - čím kratší, tím lepší. Protože se pro 800m rozhodla i Lucka Sekanová, bylo o tempo postaráno. Moje taktika udržet s ní tempo co nejdéle, vydržela celých 600m. Poslední kolečko jsem téměř couvala, ale s druhým místem a časem na hranici osobního rekordu 2:14,40 jsem byla naprosto spokojená.


Další halový závod a opět 800m. Jablonecká hala patří k tradici. Soupeřek bylo sice přihlášeno celkem 13, takže se běželo ve dvou bězích, ale kvalita byla více než podprůměrná. Když na mě trenérka po prvních sto metrech zakřičela „Za 18´´. To je pomalý, klušete“.  Nezbývalo nic jiného než jít dopředu a závod odtáhnout. Ze zadu se vždy útočí lépe a tak mě v cíli přesprintovala Ráďa Hanzlová. Celkově tedy 2.místo v čase 2:17,77.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.