Potestové vyladění?

06.05.2012 20:56

Poslední dubnový víkend byl více než náročný, protože jsem měla předvést svou aktuální formu (neformu) na testech SCM v Nymburce. Ideální počasí na to plácnout se spíš k přehradě, mi moc nepomohlo. Plavecká část se odehrála uvnitř budovy Sportovního centra Nymburk. Snažila jsem se nechat ve vodě maxium, s časem 10:02 na 800K jsem však určitě být spokojená nemohla. Do běhu jsem nastupovala s pochmurnou náladou, že pokažené plavání už nic nevylepší. Na trať dlouhou 5km jsem vyběhla odvážně. První dva kilometry jsem držela tempo naznačující čas hluboko pod 18 minut. Kombinace tepla a silného větru mi rychle ubírala na síle a tak jsem tentokrát svůj boj s časem prohrála. Malým povzbuzení pro mě může být to, že jsem nebyla jediná, komu se testy nepovedly. Tvrdé výkonnostní limity tak zůstaly nepokořeny.

Ne moc vydařenou sobotu vystřídala parádní neděle. Sluníčko, pohodová atmosféra a perfektně zajištěná trať – to byl první závod extraligy masters, který se konal v Hodkovicích nad Mohelkou. Přes 160 nadšenců milujících cyklistiku a mezi nimi i já. Rovinatou časovku měřící 18km jsem jela už před rokem a tak jsem byla zvědavá, o kolik se mi povede zlepšit čas na novém kole oproti loňsku. Silný vítr nehrál v můj prospěch. Navíc to, že mě na otočce v Českém Dubu předjeli už tři rychlíci, kteří startovali v půl minutových intervalech za mnou, mi moc nedodalo. Nepropadla jsem však panice, vždyť hlavním cílem bylo závod si užít. Zpátky do Hodkovic jsem dojela v čase 28:52 –tři čtvrtě minuty rychleji oproti loňsku. Mezi ženami jsem obsadila druhé místo za mojí tréninkovou kolegyní a výbornou cyklokrosařskou Pavlou Havlíkovou.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.