Příště budeme rychlejší!!!

18.12.2012 22:30

        

        Každá disciplína má svůj kalendář. Triatlonové sezóně už dávno 2012 odzvonilo. O plavecké tituly se však bojovalo právě teď. Mezitím, co jsem si užívala 3 týdny odpočinku po sezóně, makal zbytek skupiny v bazénu. Po zaslouženém volnu jsem se připojila ke zbytku a měla jsem co dělat, abych ostatním stačila. Bylo znát, že všichni trénovali svědomitě, což se projevilo na výsledcích v závodech. Co start, to osobák a většina reprezentovala oddíl i na Mistrovstvích republiky.

         I já jsem měla tu možnost si zazávodit. Dostala jsem nabídku, která se nedala odmítnout. Sice ještě nejsem v úplné plavecké formě, ale po více jak 18 letech mohl oddíl TJ Bižuterie postavit svou štafetu na MČR dospělých v plavání. Republikový šampionát se konal na plzeňské Slavii. V sestavě Terka Grusová, Míša Sejkorová, Klárka Holubetzová a já jsme se postavily na start štafety na 4x100VZ. Naše největší hvězda Terka nám závod rozplavala na jedničku a tuto pozici už jsme si v rozplavbě vzít nenechaly. S časem 4:10,01 jsme obsadily celkové 6. místo. Obdivuhodný výkon na to, že ani jedna z holek ještě nepatří do dospělácké kategorie. A tak zbývá jen dodat: „Příště budeme ještě rychlejší!“

         Velké dík patří především našim trenérům Štěpánovi s Jindrou, bez kterých by tohle všechno nebylo. Děkuju za spoustu energie a času, které do plavání dáváte.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.