Sedmé místo na Mistrovství Německa - že by mi pomohly „Božský ruce“?

04.06.2012 21:37

První triatlonový závod, první start v Bundeslize, poprvé s kobylou…

V letošním roce jsem se rozhodla podívat se zase někam jinam a sbírat zkušenosti v německé Bundeslize. Mé poděkování patří Vendule, která si na mě vzpomněla a doporučila mě pro tým Schvalbe Krefeld. Se závodem v Darmstadtu jsem nejprve vůbec nepočítala, ale když přišel e-mail od hlavního kouče, že jim vypadla jedna z holek, rozhodla jsem se týmu pomoc. Závod byl zároveň vyhlášen jako Deutsche Triathlon Meisterschaften . Lákala mě představa vyzkoušet si atmosféru německého mistrovství a také jsem se chtěla rozzávodit před Evropským pohárem v Cremoně.

Podmínky byly naprosto ideální – zima, déšť. Plavecká část byla rozdělena do tří dlouhých okruhů – hned mi bylo jasný, že to bude delší patnáctka (časově spíš 2km). Naštěstí však v neoprenech. Z  vody jsem vylézala v třetím balíku čítajícím zhruba 10 holek. Spolupráce v balíku probíhala bez problému, kobyla jela výborně (téměř jsem nemusela šlapat :-P), v technických městských pasážích jsem se raději držela vepředu – prostě vše klapalo, jak mělo. Dokonce vše naznačovalo tomu, že druhý balík nemá šanci a bez problému ho dojedeme. Bohužel další tři okruhy naše tempo zvolnilo, protože spousta holek přestala střídat a začala šetřit nohy na běh. Druhý balík, tím pádem i první opět navýšily svůj náskok. Nevadí, na běh jsem se stejně těšila. Nebylo, co ztratit. Přijela jsem si to přeci užít. Nikoho jsem neznala, nikdo neznal mě a tak jsem běžela naprosto bez zábran. Nohy kmitaly tak nějak samy od sebe. Ani jsem si nebyla vědoma, že bych předběhla tolik lidí, ale v cíli jsem se prostě ocitla hned za Radkou Vodičkovou na celkovém 7.místě. Ještě větší radost mi udělalo, že se nám povedlo obsadit druhé místo v soutěži týmů.

https://darmstadt-tria.r.mikatiming.de/2012/index.php?pid=list

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.