Vyvrcholení ČP v aquatonu

25.04.2011 00:45

  

Nový plavecko-běžecký seriál závodů byl pro mě tou správnou možností, jak si otestovat výkonnost před blížící se triatlonovou sezónou. Projevilo se výrazné zlepšení v bazéně, které je výsledkem  úsilí Štěpána Matka, mého nového plaveckého trenéra. Štěpánovi patří moje velké poděkování za to, že jsem se v plavání posunula o velký kus vpřed.

Abych měla plný počet bodů do poháru v aquatlonu, bylo potřeba objet 3 závody. Na start jsem tedy nastoupila v Praze, Olomouci a nemohla jsem si nechat ujít závěrečný závod u nás doma v Jablonci nad Nisou, který byl zároveň i Mistrovstvím ČR. Závodu v Praze jsem věnovala jeden z předchozích článků. V Olomouci jsem startovala týden po návratu z cyklistického soustředění, kde jsem něco málo naplavala v hotelovém bazénku, ale na běh moc času nezbylo. Asi proto jsem mohla být spokojená s výkonem v plavání. Běh na 5 km na atletickém stadionu jsem chtěla zkusit odběhnout s maximálním úsilím a pokusit se o osobní rekord. Na startu jsem stála spolu s veterány. Nebyl to pro mne tedy sólo běh, když hlavní konkurentky do Olomouce nepřijely. Bohužel v běhu jsem se necítila dobře a s výkonem jsem moc spokojená nebyla.

V Jablonci to už bylo podstatně lepší. Sice jsem do poslední chvíle nevěděla, jaké vzdálenosti budou vypsány pro ženskou kategorii, jestli 1500m + 10000m ( podle soutěžní směrnice) nebo 800m + 5000m (podle propozic pořadatele). Na konec zvítězila kratší varianta. Příprava zase o kousek pokročila. Mám za sebou úspěšné výkonností testy v Nymburce a především počasí vyšlo skvěle. Plaveckou část jsem zvládla o něco rychleji než na testech. Běh jsem si užila, i když nerovný terén na louce bazénu pořádně prověřil moje uvolněné kotníky.

Mám ráda závody v domácím prostředí a děkuju všem, kteří mně při závodě povzbuzovali a fandili. Finále dopadlo na výbornou, podařilo se mi vyhrát. V celém seriálu tři starty, tři vítězství a celkové první místo.

 

 

 

 

 foto Martin Bergman

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.