Boclassic Silvesterlauf 31.12. 2010

05.01.2011 22:48

Poslední den roku 2010 jsem se rozhodla vyplnit tím, co mě baví – sportem. Nabídka atletického manažera zněla lákavě. A tak jsem se rozhodla zpestřit přípravné období Silvestrovským během v ulicích italského Bolzána.

Brzký budíček v 5:25 ráno, cesta promrzlým autobusem z Jablonce do Prahy a 7 hodin jízdy v autě. Myšlenky v hlavě se mi přely „Nebylo lepší zůstat a strávit Silvestra v klidu doma?“ Názor jsem změnila hned, co jsme se ubytovali. Bylo o nás postaráno v královském stylu. Naším zámkem se na dvě noci stal luxusní hotel, jehož součástí bylo i kompletní health center zahrnující whirpool, bazén a saunu. Závod probíhající uvnitř historického centra města měřil 5000m. Celkem 4 okruhy po 1250 metrech. Přestože jsem byla ročníkově posledním dnem juniorka, běžela jsem už v elite ženách. Konkurence byla vynikající – nechyběli ani účastnice letní série Diamantové ligy. Počítala jsem s tím, že umístění kolem patnáctého místa bude úspěch. Navíc jsem se na závod speciálně nepřipravovala, brala jsem ho jako test. Nakonec jsem doběhla sedmnáctá v čase 18:18,8. Stupně vítězů, jak v ženské tak i v mužské kategorii, obsadili závodníci tmavé pleti. Před vítězem Diamantové ligy se musel sklonit například i devítinásobný evropský šampion Ukrainec Lebid, který skončil až na 10.místě.

Bazén a vířivka přispěly k dobré regeneraci po závodě a k načerpání sil pro silvestrovskou oslavu. Nový rok jsme společně přivítali na centrálním náměstí Bolzána přípitkem, diskotékou a střílením rachejtlí.

Nervozita na startu

 

První metry

Foto s vítězem mužského závodu

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.