Tchaj-wanský bacil je konečně pryč

15.07.2012 16:22

Za krásné zážitky a vydařené páté místo z Tchaj-wanu jsem bohužel tvrdě zaplatila. Domů jsem se vrátila s teplotami a virovou infekcí, díky které jsem musela vynechat závod Bundesligy v Německu. Nepříjemné střevní potíže mě stály spoustu sil a díky týdennímu tréninkovému výpadku jsem se nakonec odhlásila i ze SP v Maďarsku.

Teď už je bacil snad konečně pryč a můžu se naplno věnovat tréninku. Svůj návrat jsem si otestovala na závodě RunTour v Liberci, kde jsem si zaběhla hlavní běh na 10km. Na start jsem nastupovala bez významných ambicí. Byl to pro mě prostě trénink. Náročná liberecká trať mi docela seděla, běželo se mi dobře. Vítězství brala atletka Květa Pecková. Já jsem si spokojeně doběhla pro druhé místo.

www.run-tour.cz/cs/vysledky/L10/gender#slg-f

Ted už vše směřuji k  Dextro Energy World Triathlon v Hamburgu, který je posledním závodem před Olympijskými hrami. Startovka je nabitá hvězdnými jmény a já mám ohromnou radost, že tam můžu být s nimi.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.