Tréninkové závody aneb báječně prožitý víkend

16.08.2011 20:27

 Pro mě známou atmosféru triatlonových závodů vystřídalo sobotní vrchařské mistrovství společně s nedělní cyklistickou časovkou.

Stejně jako minulý rok se do Jánských Lázní sjela nejlepší vrchařská elita, aby se poprala o mistrovské tituly. Zpočátku nepříjemné deštivé počasí nemohlo nic pokazit. Naopak ideální podmínky pro běh do kopce. Z trati měřící 8600m s převýšením 650m jsem měla respekt. Závod jsem nepřepálila a celou dobu jsem si držela své tempo. V cíli jsem měla dobrý pocit a navíc jsem běžela o 37 vteřin rychleji než loni. Můj výkon stačil na 6. místo v rámci MČR, ve své kategorii do 35 let jsem obsadila 3. příčku.

Když říkám, že jsem si sobotu skvěle užila, tak neděle byla ještě lepší. S mým sparing-partenerm Jindrou jsme vyrazili na závody do Železného Brodu. Jednalo se o memoriálovou časovku Václava Véle. Trať dlouhá 8500m vedla podél řeky směrem nahoru na Bozkov po silnici s výborným povrchem. Konkurence byla kvalitní, celkem 95 závodníku startujících po minutových intervalech. Někteří pojali závod tréninkově (třeba my) a jiní nezanechali nic náhodě a soustředěně se rozjížděli na válcích. Únava ze soboty byla znát, ale ihned po startu jsem na bolavé nohy zapomněla a vypálila jsem vpřed. Odměnou bylo 1. místo, které jsem vůbec nečekala.

Na těchto závodech nevyhrává rivalita mezi soupeři. Naopak vítězí přátelská a pohodová atmosféra, kterou je potřeba si užít.

Výsledky:  

https://online.atletika.cz/upload/janske_lazne_13_8_2011.pdf

https://www.sportchallenge.cz/extra11/mvv/vysledky.php

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.