Z Ostravy na Strahov

10.06.2010 12:47

 Stejně jako v minulé sezóně jsem své běžecké služby v rámci hostování propůjčila České Lípě. Jsem moc ráda, že si díky tomuto klubu mohu zaběhat v té nejvyšší soutěži atletických družstev u nás - v extralize.

První kolo extraligy hostil vítkovický stadion v Ostravě. Vedoucí družstva opět vsadili pouze na domácí závodnice a nesháněli pomoc mezi atletkami ze zahraničí, jak to bývá u většiny ostatních družstev. A proto náš tým nastoupil v Ostravě v „silné“ sestavě 10 závodnic. Ale i přesto jsme skončily na překvapivém 8.místě.Protože se jedná o soutěž družstev, rozhodla jsem se běžet dvě disciplíny 800m a 1500m. Tuto kombinaci jsem zkusila poprvé a nevěděla jsem, co od toho čekat. Obsazení „půlky“ bylo více než kvalitní.  Nechyběla ani nejlepší česká atletka v této discilplíně a to Lenka Masná, která v si v tomto závodě zaběhla limit na ME do Barcelony. Já jsem si v osobním rekordu 2:14,02 doběhla pro 3 body za 8. místo. Nohy mě bolely až na ramena, ale na „patnáctku“ bylo přihlášeno i se mnou pouhých 5 závodnic a tak jsem do tohoto běhu mohla nastoupit ve větší v pohodě. Ihned po výstřelu se vedení zmocnila Marcela Lustigová, která nám ostatním nedala šanci a s nemalým náskokem zvítězila. Já jsem svým mocným finišem protla cílovou čáru v čase 4:36,39 na druhém místě. Po půl hodině jsem ještě doplnila 3. úsek naší dlouhé štafety, kde jsme vybojovaly 6.místo.

Hostitelem druhého kola extraligy byl pražský stadion na Strahově. Oproti předešlému kolu panovalo doslova tropické počasí  atak jsem se nemohla rozhodnout pro nic jiného než-li pro „stýpla“ . Do závodu jsem nastupovala s motivací, že jakýkoliv čas bude osobákem, protože jsem tuto disciplínu měla běžet poprvé. Vodní příkop, ze kterého jsem asi měla největší strach, mi nakonec šel mnohem lépe než-li samotné překážky. Jediný trénink, který jsem přeskoku překážek věnovala, byl dosti nedostačující a já jsem po každé překážce musela dobíhat náskok svých soupeřek. Konečným výsledkem bylo dobré 3.místo a čas 11:19,63. Vrcholem soutěží byla znovu štafeta na 4x400m, kde jsem si s týmovými kolegyněmi opět doběhla pro 6.místo.

Další kolo družstev se bude konat 3.července v Pardubicích. 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.